Portfolio
Korporativna identiteta je način, kako se vaše podjetje predstavlja zunanjemu svetu. Čeprav so notranja kultura in vrednote sestavni del oblikovanja identitete podjetja, se opredelitev korporativne identitete nanaša na vizualna sredstva podjetja in oblikovanje blagovne znamke.
V bistvu je vsaka komunikacija ali informacija, ki jo vidite v stiku z blagovno znamko, del njene korporativne identitete. Čeprav oblikovanje logotipa spada pod korporativno identiteto, izraz sega veliko dlje od te vizualne ikone in vključuje elemente, kot so pisave, ilustracije, barve, fotografije in animacije.
Primeri korporativne identitete se pojavljajo vse od objav v družabnih medijih do oglasov na oglasnih deskah, od uniform zaposlenih do pisarniškega materiala, od embalaže izdelkov do profilov aplikacij.
Če imate povpraševanje in bi želeli pridobiti ponudbo me kontaktirajte na gsm št. 031 33 60 32 ali preko elektronskega naslova [email protected].