Logotipi in blagovne znamke

Portfolio

Blagovna znamka je vaša strategija, poziv k ukrepanju, storitve za stranke, vaš glas, komunikacijska orodja, vaši ljudje, oprema, logotip in vizualna podoba. Blagovna znamka je vsaka podrobnost vašega podjetja, od izjave o poslanstvu do kulture podjetja in interakcije s strankami. Vaše podjetje in način, na katerega ste ga izbrali, je način, kako se prepozna vaša blagovna znamka.

Blagovna znamka je sestavljena iz čustev, ki se skrivajo za tem, kar nekdo vidi v interakciji z vašim podjetjem. Tako vaša blagovna znamka postane osebnost vašega podjetja, zato ima blagovna znamka večjo odgovornost kot le lep logotip.

Logotip je znak, znamka, blagovna znamka, besedna znamka, logotip, simbol ali ikona znamke, ki je grafični in/ali tipografski znak, ki vizualno opredeljuje vaše podjetje. Je pomemben element identitete blagovne znamke vašega podjetja. Vaš logotip je tisti, ki pomaga pri prepoznavnosti, razlikovanju in priklicu v spomin. Logotip je način, kako izraziti nekaj bistva in značilnosti vaše blagovne znamke, vendar ne predstavlja ali ponazarja vsega o vaši blagovni znamki.

Sestavni deli blagovne znamke

Pomembno je imeti prepričljiv logotip, vendar je močna blagovna znamka še pomembnejša, če poskušate pozicionirati svoje podjetje. Navsezadnje na uspeh vašega podjetja vpliva to, kaj ljudje mislijo in čutijo o vašem podjetju.

Verjetno obstaja nekaj podjetij, ki imajo zelo prepoznaven logotip, vendar ga ne spoštujete zaradi osebnih izkušenj ali zaradi nečesa, kar ste videli v medijih. Verjetno pa obstajajo podjetja, s katerimi poslujete, ker vam je všeč njihov izdelek ali storitev, vendar so njihovi logotipi prav tako, obstajajo podjetja, s katerimi poslujete in ki so vam všeč zaradi njihovega izdelka ali storitve in se boste k njim vrnili, vendar se ne morete spomniti, kako je videti njihov logotip. Zapomnili ste si izkušnjo.

Če imate povpraševanje in bi želeli pridobiti ponudbo me kontaktirajte na gsm št. 031 33 60 32 ali preko elektronskega naslova [email protected].